Instagram

14 april 2015

23 kilo back + motivationsmått!

Idag var vågen snäll mot mig igen och visade att jag nu gått ner 23 kilo! Hell yeah säger jag till det ;) Känns riktigt bra, tagit längre tid än beräknat men det viktigaste är ju inte hur snabbt jag går ner, utan att jag faktiskt gör det på ett hälsosamt vis:) Jag unnar mig både det ena och det andra och utan det hade jag säkert gått ner snabbare....men vad är det för liv? :P

Vad gäller mått så har det ändrats lite där med om man jämför med DETTA inlägg!


Midja = minus 11 cm 
Höfter = minus 10 cm
Lår = minus 8 cm
Överarm = minus 3 cm


Så, det är riktigt kul! Armarna har minskat minst, men i gengäld har jag byggt upp mina biceps/triceps något enormt (om man jämför med hur jag började), så det är bra ändå ;)

Idag står styrkepass (armar/axlar) och plugg på schemat, hoppas vädret blir bättre så man kan ta en promenad dessutom :)

Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar